Thursday 19 April 2018

Sistema forex kuasa


kuasa Forex.


Você apenas paga: US $ 15.


Entre em contato conosco por e-mail: [email & # 160; protected] Ou Skype: adam. road (Viking Adam) para saber como pagar e obter os cursos em vez do check-out com sistema automático.


Descrição.


KuasaForex dan Power Trade Asia Sdn Bhd adalah sebuah akademi untuk tujuan pembelajaran cara membuat analisa teknikal terhadap pasaran Forex dan BUKAN syarikat pelaburan Forex. Kami TIDAK menerima sebarang bentuk dana untuk dilaburkan dan tidak memberikan apa-apa nasihat pelaburan. Contoh yang dipaparkan dalam site ini adalah hasil trading akaun persendirian sahaja. Kami juga tidak menjanjikan sebarang jaminan pulangan, kerugian ataupun keuntungan. Segala keuntungan dan kerugian dari trading Forex, adalah bergantung kepada pasaran dan tindakan anda. Anda sebagai pelabur bertanggungjawab sepenuhnya terhadap semua keuntungan dan kerugian dari pelaburan anda.


sistema forex da kuasa.


Download grátis kuasa forex system. rar:


complete kuasa forex modification. tpl.


Kuasaforex é gratuito (original).pl.


Guia do Usuário do Sistema Kuasa. pdf (Tradução de Necessidades)


Sr. Babak Eslampour do Irã enviou-nos esse sistema.


Se você achar que esse tópico é útil, clique em compartilhar suas redes sociais para oferecer suporte aos vencedores de Forex.


Artigos relacionados.


Indicador de Fluxo Forex Kijun.


50 Pips A Day Forex Strategy de Damir Laurentiu.


16 de novembro de 2017.


Estratégia Fibonacci Golden Zone.


24 de outubro de 2017.


Postagens recentes.


Categorias.


Feed Burner Widget.


Assine nosso boletim informativo por e-mail.


Sobre.


Contate-Nos.


● Envie-nos seu sistema de negociação para compartilhá-lo com seu nome.


- & gt; & gt; Clique para pesquisar & lt; & lt; -


kuasa forex indicator download ## & gt; Free kuasa forex indicator download Online Forex Trading System Forex Trading Us kuasa forex indicator download.


kuasa forex indicator download ## & gt; Free kuasa forex indicator download Online Forex Trading System.


kuasa forex indicator download ## & gt; Free kuasa forex indicator download Online Forex Trading System Forex Trading Us kuasa forex indicator download.


kuasa forex indicator download ## & gt; Free kuasa forex indicator download Online Forex Trading System Forex Trading Us kuasa forex indicator download kuasa forex indicator download ## & gt; Free kuasa forex indicator download Online Forex Trading System Forex Trading Us kuasa forex indicator download.


Kuasa Forex Review.


Kuasa Forex Review.


Segunda-feira, 17 de dezembro de 2018.


Adakah anda yakin dengan sistem trading anda?


Pernah saya baca ada bermacam-macam cara untuk trade forex ni. jadi para newbie macam kita ni pun pening nak ikut yang mana 1. Saya pernah membuat kesilapan ini bila mengubah cara comércio saya dan akaun saya terus margem chamada biarpun demo account sahaja. bayangkan kalau duit sendiri yang hangus ini akan mengganggu emosi kita untuk meletakkan trade yg seterusnya.


1. Adakah anda fikir jika comprar adakah ia akan naik terus ataupun mercado akan reverso?


2. Adakah downtrend akan terus turun kalau aku comprar di sini?


Sebelum kita decide untuk entrar comércio ni kita dah semak dan estudo yang downtrend minggu lepas telah ponche berakhir setelah sombra panjang telah muncul dan hari isnin harga lateralmente sekejap dan momentoum dilihat akan pergi ke atas dengan bentuk yang mula berbentuk U forma kerana itu adalah antara sifat2 par UE ni. yang antara sifat bentuk nya adalah U, N, M dan W. Comércio ini juga semakin confirmar sebab preço telah pun break centro bollinger banda yang saya letak iaitu período 80 dan menggunakan configuração ponderada perto hh4. Biasanya kalau ada nampak ini berlaki, ini menunjukkan uptrend adalah válido. mercado de tapi tidak mustahil akan berpatah arah walaupun analisa kita dah betul. akan tetapi sering kali sebelum ini berlaku mercado akan meneruskan uptrend selama beberapa hari antara 3-4 hari. kadang2 lebih dari itu.


lihatlah apa yang terjadi selepas 5 hari kemudian? mercado telah naik sebanyak 265 pips. ada untuk kita mendapatkan 50 pips daripada 265 pips itu mustahil? semestinya tidak kan? ini cumalah hanya perspektif sama ada kita yakin atau tidak dengan sistem yang kita gunakan. kita juga harus berhati-hati saat bila uptrend akan berakhir dan mengambil peluang untuk vender jika mercado menunjukkan kelemahan momentum dan preço nya menyentuh bolliger banda yang berada di tengah. Saya pasti kalau kita tidak mengambil comércio tersebut mesti kita akan merasa rugi serba sedikit tapi JANGAN berasa begitu kerana mercado akan sentiasa berulang2 dan buka 24 jam 5 hari seminggu jadi lebih banyak masa lagi kita akan dapat troca di lain setup jika diizinkan Allah. SABAR dan terus tunggu setup seterusnya mengambil tempat. janganlah kita comércio tanpa membuat decisão yang betul dan berada di dalam emosi yang estabil.


Segunda-feira, 3 de dezembro de 2018.


Jawapan Kepada Soalan En Roy.


Berikut ada komen En. Roy. Terima kasih ya sebab baca blog saya yang x seberapa ni. ele Ele.


ok saya akan jawap soalan En Roy.


Yepp saya juga dulu ada masalah trading kerana tidak mengikut TREND. TENDÊNCIA adalah perkara yang amat penting di dalam trading tidak kira teknik apa pun yg kita guna.


O par de comércio de Saya e o principal sahaja iaitu EURUSD, GBPUSD, GBPJPY, USDJPY. Saya x trade pair semua sebab takut nanti banyak sangat par yg nak di monitor nanti takut buat silap pulak. ele Ele.


Saya biasanya definiu a resistência do pada alvo R2 kerana biasanya kalau mercado sampai ke resistência 2 dia akan reverso balik. O tapi ni depende do dengan kehendak masing2. bagi saya kalau dah dapat apa yg saya nak tu close je. kalau rasa yg tendência tu masih akan naik untuk minggu tersebut, boleh la guna trailing stop auto ataupun ubah stop-loss ikut kehendak sendiri.


Yg penting profit. nanti kalau dah sampai resistência 2, em seguida, inverter jangan rasa menyesal pulak x fechar awal2. dan kalau preço pergi ke resistência 3 jangan menyesal pulak close awal. ni lah yg dikatakan trading psychology. takut2 nanti kita buat decisão yg salah masa trade nanti.


Kalau ikut kefahaman saya dinâmico lebih bagus sebab kita x payah nak tengok graf sentiasa. tapi kalau corrigiu o gozo ok.


GBPUSD Daily Trade UPDATE 3.12.2018.


GBPJPY Daily Trade 3.12.2018.


Ok, dah lama saya x atualização comércio saya sebab dah ocupado. harini saya trade gbpjpy comprar pada 131.951 dan set target pada resistência 2 iaitu pada 132.888 dengan stop loss pada 131.375. reason kenapa saya buy adalah sebab trend masih uptrend. tapi saya akan ubah stop-loss kepada break-even untuk mengurangkan minima iaitu kalau mercado reverso balik pun saya akan posição fechada automaticamente tanpa menerima kerugian. Happy Trading. :)


Quarta-feira, 21 de novembro de 2018.


Posição de entrada yang betul. GBPUSD 21.11.2018.


Terima kasih kerana ada yg sudi membaca dan membalas komen dan bertanyakan soalan di blog saya ni. Buat pengetahuan semua, saya hanyalah pengguna kuasa forex dan saya tidak ada kaitan apa2 pun dengan penulis ebook dan pencipta sistem kuasa forex ni. saya pun masih dalam peringkat blajar lagi. Tapi alhamdulillah sedikit sebanyak saya dapat memahami serba sedikit bagaimana caranya untuk mengaplikasikan apa yang telah diabord di dalam buku tersebut.


Saya akan gunakan par GBPUSD pada timeframe 1HR pada tarikh hari ini iaitu 21.11.2018.


1. Jangan lawan arah trend! Kalau UP-TREND, posição bukak BUY je. Kalau DOWN-TREND, posição bukak VENDER je. bunyinya mudah tapi sebenarnya susah! timer de toque Tim Yen Kena Betul. kalau lambat sangat masuk mercado atau bukak entrada posição berkemungkinan tendência tersebut dah berakhir.


Kuasa Forex.


Classificação e Estatísticas.


Opções de compartilhamento.


Ações de documentos.


As páginas 4 a 9 não são mostradas nesta pré-visualização.


As páginas 13 a 16 não são mostradas nesta pré-visualização.


As páginas 20 a 109 não são mostradas nesta pré-visualização.


Documentos recomendados.


Documentos semelhantes ao Kuasa Forex.


Mais de razisktbi.


Menu de Rodapé.


Legal.


Mídia social.


Direitos autorais e cópia; 2017 Scribd Inc.. Procure livros. Site móvel. Diretório do site. Idioma do site:


Você tem certeza?


Esta ação pode não ser possível desfazer. Você tem certeza que quer continuar?


Tem certeza de que deseja excluir esta lista?


Tudo o que você selecionou também será removido de suas listas.


Este livro também será removido de todas as suas listas.


Nós temos títulos com curadoria que achamos que você adorará.

No comments:

Post a Comment